Vleeschhouwerij Nijkerk

Welkom op de smakelijkste website van Nijkerk!

Eerlijk vers vlees en vakmanschap, daar staat Vleeschhouwerij Nijkerk voor. We zijn in twintig jaar uitgegroeid tot een moderne slagerij met oog voor wat de klant wil. Duurzaam vlees van regionale komaf. Eerlijke ingrediënten en ambachtelijke bereidingsmethoden.

Verse maaltijden, smakelijk vers vlees en ambachtelijk gemaakte (grill)worst. Onze vleeswaren hebben een goede reputatie opgebouwd. Ook denken we graag met u mee voor een feestje thuis of grotere partijen waarbij we catering bieden.

Waar wij u blij mee kunnen maken

BBQ vlees

Gourmet vlees

Catering op locatie / feestje thuis

Buffetten

Horecaleveringen

Ons vlees // Vlees van dichtbij is lekkerder!

Ons varkensvlees wordt zorgvuldig door ons geselecteerd en ingekocht bij vleeshandel Barten in Kootwijkerbroek. Dit varkensvlees is afkomstig van lokale boeren van de Veluwe. Vlees van dichtbij is (nog) lekkerder, is onze overtuiging. Dus waarom vlees uit het buitenland halen als we in Nederland de beste boeren en de mooiste natuur hebben om de beste varkens op te laten groeien? Wij geloven in de kracht van korte lijnen met betrekking tot grossiers en plaatselijke boeren, voor zowel ons varkensvlees en rundvlees.

Ons rundvlees betrekken wij van rundvleeshandel Vlot in Leersum. Ook deze leverancier gelooft in de kracht van boeren van de Utrechtse Heuvelrug. Het is (h)eerlijk vlees uit de Hollandse weiden. De jonge kalfjes worden bij deze boeren door hun moeder gezoogd en als het winter wordt, krijgen de koeien alle ruimte in de stal met voldoende daglicht. De voornaamste rassen die vleeshandel Vlot levert zijn Blonde d’Aquitaine, Verbeterd Roodbont en Belgisch Witblauw. Elke dag staat er weer een zorgvuldig samengesteld ruwvoermenu voor hen klaar.

Onze vleeshandelaren zijn open, transparant én toegankelijk voor publiek, dat kunnen we alleen maar waarderen. Als het om vlees gaat, is de boer misschien wel de beste smaakmaker. Hij zorgt voor rust en ruimte én dat proef je.

Vlees uit de regio // Vee- en vleeshandel Vlot

Bezoek onze winkel // Welkom in Nijkerk

Torenstraat 63
861 BT Nijkerk